Ens trobaràs a

www.llibreriahoritzons.com
info@llibreriahoritzons.com






dimarts, 7 de juny del 2011

La vida està Veri Xunga o l'anunci de Veri revisat


Fa pocs dies vaig penjar en aquestes pàgines un comentari sobre l’anunci de l’aigua Veri i les semblances que hi han entre aquest anunci i la forma en que jo vaig conèixer a la meva parella i algunes reflexions i il·lusions que tenim tots dos. En primer lloc us tinc que donar les gràcies a tots per l’allau de visites que aquesta entrada ha provocat en el nostre bloc ja que es i de lluny, l’entrada més vista de tot el bloc. En segon lloc voldria seguir una mica amb la historia i amb una “adaptació” de l’anunci que han fet els guionistes del APM de TV3. No se si heu vist aquesta adaptació però si no ho heu vist o la voleu recordar aquí en teniu l’enllaç, http://www.youtube.com/watch?v=WXdpV8nYTYY. Mireu-lo que es molt bo.

El que avui us volia comentar de la nova versió del anunci es que tant la Raquel com jo mateix també hi tenim un grapat de punts en comú. A la versió de l’APM, els protagonistes diuen que un és al atur i l’altre es mileurista, doncs be quan la Raquel i jo ens vam conèixer jo era al atur i ella era empresària d’un petit taller de confecció amb un expedient de regulació de l’ocupació i que, finalment, ha tingut que tancar. Ara la que és al atur es ella i jo no soc ni mileurista perquè prou feina tinc en poder anar pagant les factures a final de mes. Com us podeu imaginar estic pagant un crèdit per poder pagar les despeses d’obertura de la llibreria i vivim en un pis de lloguer. Quan ens casem no tindrem que demanar una caravana a algun amic nostre perquè ja en tenim una i lo de manllevar els bancs d’un parc públic ho estem estudiant. Per cert, de moment jo encara no li he regalat cap anell de compromís a la Raquel, ni bo ni de quincalla.

Molts cops mentre veiem les noticies o llegim el diaris ens indignem i varies vegades hem anat a la plaça de Catalunya per participar a les assemblees dels indignats. Una senzilla mirada al mon que ens envolta es suficient per indignar-nos cada dia una mica més. Almenys a nosaltres no cal que ens declarin futurs indignats, ja ho estem ara i molt. Sort que som molt feliços i els sentiments apaivaguen aquesta indignació.

Com podeu veure molts cops la realitat es molt semblant a la ficció, tant si ens prenem la realitat d’una forma seriosa com si ho fem de broma i amb bon humor. Una cosa si que la tenim tots molt clara i es que la vida està Veri Xunga.

Que tingueu una molt bona setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada