Ens trobaràs a

www.llibreriahoritzons.com
info@llibreriahoritzons.com






dimarts, 15 de febrer del 2011

La llibreria Montcau


Avui he tingut una bona alegria i es que  ha vingut a veure la botiga la persona que portava l’antiga Llibreria Montcau del carrer d’Urgell, jo i, segurament molts de vosaltres, havia estat client seu i ella m’havia ajudat en moltes sortides fora de les nostres fronteres, especialment durant l’època que podia anar a les muntanyes Rocalloses dels Estats Units. Hem estat xerrant una bona estona i m’ha donat un grapat de bons consells donada la seva experiència en el nostre mon ja que la seva botiga havia estat oberta 27 anys i havia estat tot un punt de referencia per a molts de nosaltres, malauradament l’edat i els seus problemes de salut l’ha van fer tancar ara fa uns 5 anys i va deixar un bon buit en el mon de la muntanya de casa nostre, buit que desitjaria poder emplenar. No tinc perquè amagar que la seva visita m’ha fet molt il·lusió com també m’ha fet molta il·lusió de que li agrades força la botiga i les seves paraules d’ànim. Gràcies per tot.

1 comentari: